IEXProfs - voor de èchte belegger
Home
Beleggingsfondsen
Structured Products
Trackers & Certificaten
Hedgefunds
Asset Allocatie
Word gratis lid
Inloggen
Profsnieuws
Columns
Beleggingsproducten
Dr. Hoe
Productselector
Nieuw!
Jobs & Transfers
Regelgeving & Toezicht
Experts
Forum
IEX Fonds 40
PROFILE
Alias
Joh
Laatste bezoek
09 jan 12
Aantal posts
687
Gegeven aanbevelingen
5
Ontvangen aanbevelingen
671
Aanbevelingen/Posts
0,977
ALIAS VERANDERINGEN
Datum
Alias
TOP POSTS
Forum
Topic
#Aanbev.
IEX Profs
Short & Sticky - Hup, contraire prutsers
Gewoon weer vrind worden van Carmignac Patrimione, Peter. Je hebt niets anders nodig en slaapt rustig. Kijk maar waar het fonds nu staat.
0
IEX Profs
Peter van Kleef - Crisis? Koop Carmignac Pat...
Maar de vrienden hier waren uit het fonds zoals een paar artikelen geleden was te lezen. Carmignac Patrimoine op 10 augustus 1,28% up wo...
0
IEX Profs
Pieter Kort - Carmignac op z'n Zwitsers
De Total Expense Ratio volgens morningstar is 3,47% voor het Ethna fonds. Dat is vrij fors. Maar ja, deze reclameboodschappen zullen ook...
0
IEX Profs
Short & Sticky - Kameleon in schaapskleren
Angst is een slechte raadgever. Mensen zoeken houvast in deze donkere tijden. Ik begrijp dat jij ook alleen maar bang bent en ook geen ri...
0
IEX Profs
Short & Sticky - Met z´n allen tege...
Dat is gemakkelijk scoren, het gaat dit jaar even wat minder en de vrienden lopen weg. Het fonds heeft een ijzersterke reputatie opgebo...
0
IEX Profs
Peter van Kleef - Consument + Trend = Rendement
Sluit me aan bij Kees_Kees. Jammer, dat je weg bent bij SNS Fundcoach kon jouw visie wel waarderen. Was ook een van je trouwe volgers.
0
LAATSTE 10 BERICHTEN
Forum
Topic
Datum Posting
IEX Profs
Short & Sticky - Hup, contraire prutsers
Gewoon weer vrind worden van Carmignac Patrimione, Peter. Je hebt niets anders nodig en slaapt rusti...
13 sep 11 04:05
IEX Profs
Peter van Kleef - Crisis? Koop Carmignac Pat...
Maar de vrienden hier waren uit het fonds zoals een paar artikelen geleden was te lezen. Carmignac ...
11 aug 11 15:49
IEX Profs
Pieter Kort - Carmignac op z'n Zwitsers
De Total Expense Ratio volgens morningstar is 3,47% voor het Ethna fonds. Dat is vrij fors. Maar ja...
24 jul 11 12:32
IEX Profs
Short & Sticky - Kameleon in schaapskleren
Angst is een slechte raadgever. Mensen zoeken houvast in deze donkere tijden. Ik begrijp dat jij ook...
17 jun 11 14:39
IEX Profs
Short & Sticky - Met z´n allen tege...
Dat is gemakkelijk scoren, het gaat dit jaar even wat minder en de vrienden lopen weg....
18 mei 11 18:09
IEX Profs
Peter van Kleef - Consument + Trend = Rendement
Sluit me aan bij Kees_Kees. Jammer, dat je weg bent bij SNS Fundcoach kon jouw visie wel waarderen....
02 mei 11 17:30
IEX Profs
Peter van Kleef - 'Alstublieft, éé...
Dat is ook van toepassing op het Ethna Aktiv E fonds uit je vorige bijdrage deTotal Expense Ratio is...
09 dec 10 19:26
IEX Profs
Peter van Kleef - Fondsbeleggen is zo eenvou...
Als belegger loop je op deze manier altijd achter de feiten aan. Pleit je ervoor om geen (hype) fond...
17 nov 10 18:35
Adverteren
Contact
Privacy
Disclaimer
© 2012 IEX Profs